* این پست رو برای همیشه نگه میدارم و هرکسی حرفی چیزی  تو دلش داشته باشه میتونه تو قسمت نظراتش بنویسه.ضمنا دوستان و همکلاسیان عزیز میتونید در این قسمت موفقیهای علمی ،کاری ،زندگی و یا هرچیزی رو که بهشون رسیدین رو بنویسین تا بقیه اطلاع پیدا کنن.

* وعده دیدار ما در تاریخ 10 تیرماه 1400  در جلوی دانشکدمون با خانواده (آوردن نورچشمان نیز بلامانع است 

از همه ی همکلاسیان طلب حلالیت دارم

سرانجام این بود پایان یک ورودیه بی همتا....

به پایان آمد این ورودی ، زندگی همچنان باقی است



تاريخ : سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳ | 23:52 | نویسنده : |
.: Weblog Themes By محمد :.