این جنبــش مربوط به گروهی از آدمهاست که از سال 2004 در بعضی از نقاط عمومی شهر، مثلا در یک خیابان شلوغ یا یک پارک، می ایستند
و پلاکاردی به دست می گیرند که روی آن نوشته شده " آغوش رایگان". آنها هر که را که خودش مایل باشد، به آغوش می کشند تا حس کند
کسی در این دنیا او را دوست دارد

و پلاکاردی به دست می گیرند که روی آن نوشته شده " آغوش رایگان". آنها هر که را که خودش مایل باشد، به آغوش می کشند تا حس کند
کسی در این دنیا او را دوست دارد

موضوعات مرتبط: طنز و سرگرمی
تاريخ : شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ | 12:40 | نویسنده : امید نیکنام |
